Гарантія та повернення

ЯКІСНИЙ ТОВАР – комплектний товар, який повністю відповідає заявленим виробником характеристикам і не має видимих пошкоджень.
ПРЕТЕНЗІЙНИЙ ТОВАР - товар, який має кількісні та якісні невідповідності, такі як:
 - явний брак;
 - нестачу;
 - некомплект;
 - пересорт (не відповідає заявленим характеристикам);
 - видимі пошкодження.
РЕКЛАМАЦІЙНИЙ ТОВАР - товар, який має прихований брак (виявлено при установці або в процесі експлуатації) і знаходиться на гарантії виробника 

1. ВІДМОВА ВІД ОТРИМАННЯ ТОВАРУ
Ви можете відмовитися від отримання товару безпосередньо в момент його отримання в точці видачі.
Пам'ятайте, що зовнішній вигляд товару може відрізнятися від фотографії на сайті (наприклад, це може статися через зміну упаковки виробником) при збереженні заявлених технічних характеристик.
Відмова від отримання товару проводиться в наступних випадках:
 - товар якісний, але не влаштовує Вас з якихось причин
 - товар відноситься до категорії претензійного
У разі відмови від отримання товару при оплаті карткою. Відмова від якісного і претензійного товару проводиться шляхом складання «Акту відмови від отримання товару» та зворотного відправкою товару (у разі отримання на НП).

2. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Ви можете оформити повернення товару одним з наступних способів:
 - скористатися послугами нашого менеджера
 - оформити безпосередньо в точці видачі товару
Важливо!
Для оперативної обробки вашої заяви на повернення, просимо при відправці НП вказувати номер телефону, з яким Ви зареєстровані на нашому сайті.
Для оформлення повернення з допомогою менеджера зв'яжіться з нами будь-яким із зручних Вам способів представлених на нашому сайті.
2.1. Повернення якісного товару
Відповідно до Закону про права споживачів Ви можете здійснити повернення якісного товару протягом 14 днів з дати його отримання. До повернення приймається товар, який не був у вживанні і не має слідів використання, відсутні механічні пошкодження і непошкоджена оригінальна упаковка.
2.2. Повернення рекламаційного товару
Під поверненням рекламаційного (гарантійного) товару розуміємо повернення товару в рамках гарантійних зобов'язань продавця. Гарантійні зобов'язання продавця поширюються на виробничий брак заводу виробника і складають від 6 місяців до 3-х років.
Терміни встановлюються в залежності від типу товару: запчастини - 6 місяців від дати видачі товару; акумулятори - 24 місяці від дати видачі товару; шини - 36 місяців від дати виробництва.
Важливо! Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали (запчастини) **, а так само на товар, який був введений в експлуатацію в кустарних умовах, не кваліфікованим персоналом або покупцем особисто.

** Гарантія виробника не поширюється на наступні деталі, схильні до природного зносу і старіння: повітряний фільтр, масляний фільтр, паливний фільтр, приводні ремені, свічки запалювання і свічки розжарювання, диски фрикційні і корзини зчеплення, гальмівні колодки, гальмівні диски, гальмівні барабани, щітки склоочисників, прокладки різних типів (крім прокладки головки блоку циліндрів), сальники і пильовики, сайлент-блоки, втулки стабілізаторів, шини, колісні диски, плавкі запобіжники, лампи розжарювання всіх типів, щітки електродвигунів, моторне масло, трансмісійне масло для механічної і автоматичної коробки передач, масло для диференціалів і роздавальної коробки, масло для рульового редуктора і гідропідсилювача, рідина для гідроприводу зчеплення і гальм, мастило, охолоджуюча рідина, електроліт, холодоагент системи кондиціонування повітря, рідина для омивача скла і фар, паливо, одноразові хомути, стяжки, кліпси, пістони та т.п.

3. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ
Повернення грошових коштів проводиться таким чином:
 - При оплаті готівкою на НП - повернення на вашу карту (номер картки повинен бути вказаний Вами в ЛК на сайті)
 - При оплаті карткою в Інтернеті - повернення на вашу карту.
Прим. У разі якщо оплата замовлення була проведена за допомогою банківської карти, повернення здійснюється на цю ж карту. Повернення грошей на іншу карту не проводиться.
У всіх випадках термін повернення грошей - до 7 днів з моменту передачі товару продавцю за винятком ситуації, коли потрібне проведення перевірки якості товару (гарантійний випадок). В цьому випадку до терміну додається 14 днів, необхідних для проведення експертизи продавцем. У разі необхідності відправки товару на експертизу виробникові зазначений строк може бути збільшений до двох місяців.